Backup Time Machine niet compleet?

August 2014 aangepast in OS X 10.11 of eerder
Bij EtreCheck krijg ik de volgende mededeling: "Time Machine details may not be accurate. All volumes being backed up may not be listed.".. Wat moet ik doen om dit goed te krijgen?. De backup schijf van 2TB zit als sinds de gebruikneming van deze iMac in april 2013 hier aangekoppeld en wordt nergens anders voor gebruikt. Bij het terugzetten van data van mijn vorige backup schijf op deze machine ging het helemaal mis en heeft AppleCare drie dagen nodig gehad om de backup op deze machine te plaatsen.. Vandaar dat ik dit voor de toekomst tracht te vermijden..

Groetjes Anouke

Reacties

  • timoshatimosha    Moderator
    August 2014 aangepast
    Die melding mag je ignoreren. Als die TM HDD altijd aangesloten is gaat TM af en toe controleren of de backup nog consistent is. Meestal merk je daar echter niets van.

    Ik ben een pietje precies wat TM backups betreft en krijg die melding ook:

  • Bedankt Timosha,.. Dit was echt supersnel,. nog sneller dan ik mijn mascara opbreng :-).. De schijf zit indd altijd aangesloten.. Hoef me dus gelukkig geen zorgen te maken..
  • timoshatimosha    Moderator
    Als je niet helemaal zeker bent dan klik op Option (Alt)+TM icoontje in de menu bar en kies "Verify Backups".
  • Zie de keuze mogelijkheid wel, maar blijft grijs..
  • timoshatimosha    Moderator
    August 2014 aangepast
    Sorry! Dat werkt alleen voor Time Capsule backups.

Deze discussie is gesloten, reageren is niet meer mogelijk.