iTunes media kopiëren naar SD geheugenkaart

August 2014 aangepast in OS X 10.11 of eerder
Wanneer ik verschillende cd's uit mijn iTunes muziekcollectie kopieer naar mijn sd kaart, voor gebruik in mijn auto, kom ik voor het volgende probleem.
Mijn Mac geeft op de sd kaart 1 bestand weer per liedje. Mijn autoradio leest dit bestand als 2 losse bestanden. 1 bestand is het liedje en ik vermoed dat het 2e bestand de overige info van het liedje is.
wanneer ik echter op schuffle afspeel en mijn radio selecteerde meerdere malen achter elkaar dit info bestandje. Speelt hij soms wel meer als 1 minuut geen muziek af, hoe kan ik enkel het mp3 bestand kopiëren naar sd zodat mijn radio enkel muziekbestanden leest?
Met vriendelijke groet.
Roy Heffels

Reacties

  • Radio is een vw rns 6000 navi
  • July 2016 aangepast
    Hidden Cleaner http://kerosene.free.fr/
  • Dat ziet er interessant uit. Ga dit vanavond direct proberen. Alvast bedankt.
  • Beste Roy Heffels. Het beste kun je het op je Apple aanwezige programma Automator gebruiken. Hiermee kun je zelf een programmaatje maken wat één speciale taak voor je doet, in dit geval: kies één of meerdere Afspeellijsten in iTunes en kopieer deze naar een aangesloten USB stick. Even Googelen op de woorden 'iTunes Automator copy playlist' helpt je wel verder. Succes.
  • @JandeBloois: Het probleem van Roy is niet om de liedjes te verzamelen, maar om van de Apple-specifieke extra (hidden) "punt" bestanden af te geraken. Daar verslikt de audiospeler in zijn auto zich namelijk in.
  • het is gelukt, met blueharvest de .bestanden verwijderd en het probleem was opgelost.
    bedankt voor alle tips
  • timoshatimosha    Moderator
    Goed dat het opgelost is ;-)

    //slotje

Deze discussie is gesloten, reageren is niet meer mogelijk.