Vage iPhone klachten (4S)

July 2014 aangepast in Hardware problemen
Dag allemaal,

Ik heb de laatste tijd wat problemen met mijn Iphone 4s.
Soms als ik op de home knop klik dan krijg ik helemaal geen scherm meer. Dan heb ik 2 opties.
- of hard reset, dan gaat hij vanzelf weer aan
- of even wachten en soms doet hij het dan vanzelf weer.

Verder vind ik dit wel een vage klacht. Ook na deze klacht heb ik problemen met mijn iphone.
Wanneer ik naar instellingen ga duurt dit hier allemaal heel lang, soms crasht hij en kom ik weer op home uit, soms kan ik wel 5 minuten wachten. Ook doet wi-fi het hierna een tijdje niet. dan kan ik de knop niet aanraken. en komt er testaan: Wi-Fi is niet beschikbaar.

Na 2 dagen doet hij het dan meestal weer prima, een week verder komt dit probleem weer terug.

Iphone is helemaal up2date, heb al geprobeerd om hem opnieuw in te stellen, maar probleem komt gewoon weer terug.

Iemand enig idee hoe dit kan, of heb je dit probleem zelf ook?

Ik hoor graag!

Met vriendelijke groet,

xl3ruise

Reacties

  • WesleyWesley    Beheerder
    Toen je hem hebt hersteld, heb je toen een back-up terug gezet of ingesteld als nieuw?
  • Ik heb een back-up teruggezet omdat ik niet al mijn contacten kwijt wil raken.
  • timoshatimosha    Moderator
    Contacten kan je ook synchroniseren met iCloud, Gmail, Hotmail, enz...

    Staat er of heeft er een jailbreak op dat toestel gestaan? Indien ja, heb je een backup met jailbreak restanten teruggezet.
  • WesleyWesley    Beheerder
    Inderdaad, je kan het beste al je gegeven synchroniseren met iCloud en verder is het aan te raden je toestel te herstellen en als nieuw te installeren.
Log In of Registreer om te reageren.