Agenda items synchroniseren verkeerd met iOS7

June 2014 aangepast in OS X 10.11 of eerder
Heb al een tijdje last van het volgende, maar kan er niet veel over vinden. ( iig geen oplossing )
als ik op m'n iMac een item toevoeg aan mijn werkagenda ( of iedere andere agenda ) en een vinkje plaats bij "hele dag" wordt het weergegeven in een gekleurde balk ipv gekleurde tekst. tot zo ver niet aan de hand, kijk ik nu na synchronisatie op mijn iPhone (iOS7) staat dit er exact zo in, echter heb ik de volgende dag ook dit item.
selecteer ik meerdere dagen op OSX, bv maandag t/m woensdag, is het op iOS maandag t/m donderdag!
Iemand die hier ook last van heeft, of een oplossing weet?

Reacties

  • WesleyWesley    Beheerder
    Dat is erg vreemd. Heb je toevallig tijdzones aanstaan? Dit kun je controleren via Menubalk ▸ Agenda ▸ Voorkeuren ▸ Geavanceerd
  • timoshatimosha    Moderator
    Aanvullend:

    Als je met iCloud synchroniseert dan kijk ook eens na welke tijdzone in www.icloud.com ingesteld staat.
  • @ Wesley, nee heb ik niet.
    @ Timosha, staat gewoon op Amsterdam NL ( midden europees )

    Het is overigens alleen als ik "hele dag" aanvink. bij een dagdeel is er niets aan de hand.
    maar ik heb meestal klussen van meerdere dagen, anders moet ik ze per dag kopiëren dan heb ik geen last van dit vreemde verschijnsel.
    ( in ieder geval tot ik een oplossing heb. )

    in ieder geval bedankt voor het meedenken.
  • July 2014 aangepast
    Na wat testen op de ipad van m'n dochter, de iphone van mijn vrouw, en de iphone van een collega, blijkt dit bij allen voor te komen.
    Het is dus gelukkig niet een instelling bij mij, maar wat dan wel, een bug?

    ben er nu achter, dat als ik handmatig in OSX de activiteit van de hele dag, verleng met een dag, en daarna weer terugzet, springt hij op iOS wel op de juiste weergave.
    't is mij een raadsel..........
  • WesleyWesley    Beheerder
    Dat is erg vreemd en een probleem die ons onbekend is. Vermits je het bij gewone afspraken niet hebt, lijkt het op een bug.

    Je kan je account eens verwijderen en opnieuw toevoegen aan je OS X Agenda app,.
  • Heb ik ook al eens gedaan, helpt niets.
    Maar goed, het is ook bij anderen zo, probeer het maar eens bij jezelf.
Log In of Registreer om te reageren.