Foto in handtekening iPad Mini

WimWim
July 2014 aangepast in iOS 10 of eerder
Voor de mail toepassing heb ik op mijn MacBook een handtekening gemaakt voor de ipad van mijn vrouw en die in een mailtje aan haar toegestuurd en vervolgens opgenomen onder handtekening. Op haar verzoek heb ik daar een fotootje aan toegevoegd. Het vreemde is dat die handtekening alleen compleet met foto wordt verstuurd bij de 1e uitgaande mail. In elke volgende mail is wel de tekst van de handtekening aanwezig, maar op de plaats van de foto komt slechts een kader met daarin een vraagteken.
Wie kan mij helpen aan de oplossing van dit probleem?

Reacties

  • WesleyWesley    Beheerder
    Foto's in de handtekeningen verwerken kan prima onder OS X, maar iOS heeft daar helaas nog enige moeite mee. Ik vermoed dat je de handtekening hebt doorgestuurd naar je vrouw, deze gekopieerd en geplakt bij Instellingen ▸ E-mail, contacten en agenda's ▸ Handtekeningen?
  • Dat klopt, ik heb hem via knippen en plakken overgenomen en bij de instelling lijkt het allemaal goed. Bij een tweede uitgaande mail is de foto slechts als kader met vraagteken aanwezig en bij aanklikken van het vraagteken verschijnt de boodschap dat de afbeelding is verplaatst.
Log In of Registreer om te reageren.