Accu loopt heel snel leeg?

July 2014 aangepast in iOS 10 of eerder
Mijn batterij loopt heel snel af, maar laad ook direct terug weer op.wat zou het probleem kunnen zijn ?

Reacties

  • Geef eens wat meer informatie: om welk iOS device gaat het (iPhone, iPad, iPod)? Bedoel je dat je accu snel leeg is, maar aan de lader wel snel weer oplaad? Of bedoel je dat het batterij percentage verspringt als je device niet aan de lader ligt?
  • Idd Niels als ik hem in gebruik verspringt het percentage zo snel af.Aan de lader is hij dan meteen weer 100 percent.Er staat ios 7 op en is een iphone 4.
  • Aangezien het een iPhone 4 is, mag ik aannemen dat dit toestel al een lange tijd in gebruik is? Ik denk dat je accu gewoon aan het einde van zijn levensduur is.

    Wat je eventueel kunt proberen is het volgende: maak een back-up van je iPhone via iCloud of iTunes. Herstel vervolgens de iPhone met iTunes (en dus niet op je iPhone zelf) naar de fabrieksinstellingen, voer de laatste update uit en zet vervolgens je reservekopie terug. Zo sluit je in ieder geval een mogelijk probleem in de firmware uit.

    Mocht dit niet helpen, dan ben ik bang dat echt je accu vervangen zal moeten worden. Wees verstandig en laat dit door Apple zelf of een Authorised Service Provider (A-mac, iCentre, etc.) doen. Dit is niet goedkoop, dus eventueel zou je voor een nieuwer model kunnen gaan, maar dit is natuurlijk aan jou.
Log In of Registreer om te reageren.