Instabiele Mac Mini

May 2014 aangepast in Hardware problemen
22 mei heb ik een update op mijn 1 maand oude Mac mini gehad, sindsdien werken mijn geluidsboxen niet meer en springt mijn muis soms als een kikker over het scherm. Mijn hub werkt ook niet meer, het lampje werkt wel, maar als ik er een usb in steek is er geen respons..... Ik heb de mini diverse keren uitgeschakeld, snoeren verwijderd en weer aangesloten. Maar het blijft instabiel, is het mogelijk dat er iets met de stroomtoevoer is? Er zit wel een nieuwe contactdoos op!!

Reacties

  • Als deze echt een maand oud is, zou ik even langs de Apple store gaan of een reseller. Die kunnen je verder helpen als het een hardwarematig issue is.
  • Ik ben daar geweest, bij hen werkte alles goed, (momentopname) behalve de hub werkte niet, dus een aangesloten die zelf op de stroom aangesloten is. Maar soms gaat het toch mis en zie je de muis niet meer...bij m'n oude Mac mini heb ik dezelfde problemen, dus is het toch een mac-hardware probleem?
  • WesleyWesley    Beheerder
    Vermits het bij je oude Mac Mini ook problemen vertoonde zou het zomaar kunnen dat het probleem ligt bij je muis zelf en geluidsboxen. Misschien tijd voor een nieuwe ? http://www.appletips.nl/onlineapplestore
  • Vraagje , je had wel die speakers er uitgehaald en dan alles getest?
    Kan ook zijn dat ze niet meer ondersteund worden heb ik ook wel is een keer gehad alle deed vreemd (Hardware probleem met speakers ) maar ging na een update weer weg.

Log In of Registreer om te reageren.