Krijg geen update voor iWork en iLife in app store

October 2013 aangepast in OS X 10.11 of eerder
Ik krijg de updates niet. Wel krijg ik de melding dat ze op mijn computer staan en dan de vraag of ik ze wil kopen. Wat kan ik het beste doen? Wachten op de fix?
De oplossing van updaten naar iwork 9.3 hielp mij niet.
http://www.macworld.com/article/2056159/what-you-need-to-know-about-apples-free-apps-policy.html?utm_source=loopinsight.com&utm_medium=referral&utm_campaign=Feed

alvast bedankt
Tijmen

Reacties

  • WesleyWesley    Beheerder
    Wanneer je ooit iWork 09 of iLife 11 fysiek (CD) hebt gekocht en geïnstalleerd op je Mac zou je normaal gezien ook de gratis updates moeten ontvangen in de Mac App Store. Volgens sommige bronnen binnen Apple zijn er problemen met het controleren van licenties waardoor het mogelijk is dat er geen update aanwezig is in de Mac App Store. We raden je aan even te wachten tot Apple meer duidelijkheid geeft in verband met het gratis updaten van iWork applicaties.
  • Ha Wesley, thanks voor je bericht. Wachten dus maar ;-(
  • Wat bij mij heeft geholpen: Wijzig de taal van je systeem van Nederlands naar Engels en herstart je Mac. Check nu je updates.
  • WesleyWesley    Beheerder
    Ik zou zeker eens deze tip proberen hier op appletips:

    http://www.appletips.nl/video-gratis-upgraden-naar-ilife-en-iwork-13/
  • De tip van de taal wijzigen werkte bij mij ook.

Deze discussie is gesloten, reageren is niet meer mogelijk.