Macbook Air nu nog kopen?

June 2014 aangepast in Apple bytes
Is het verstandig om op dit moment een Apple Macbook Air 13" te kopen of komen er rond sept. nieuwe macbook Airs.
De site waar je kunt kijken of het een juist moment is om te kopen geeft aan van wel omdat ze een nieuwe processor hebben gekregen.
Maar het zal zonde zijn als er in sept. al een nieuwe uit komt.

Reacties

  • timoshatimosha    Moderator
    Tja, moeilijk om daar een antwoord op te geven. Een goede vriend van mij wil al sinds 1984 een Mac kopen. Maar hij wacht nog even want volgend jaar komt er weer een nieuwe en betere uit. ;-)
  • Nee er komen geen nieuwe MacBook Airs in september. Het Haswell speedbumpje hebben ze onlangs gehad. Reken pas op ergens begin 2015 als Intel met zijn nieuwe Broadwell processoren op de markt komt. Kortom, als je er op korte termijn een wilt hebben is het nú een uitstekend moment om er eentje aan te schaffen.

    Disclaimer: uiteraard weet niemand dit allemaal zeker, tenzij je bij Intel/Apple werkt.
  • Degene die er werken zullen er niet veel over (mogen) loslaten.
    OT: Als je van plan bent om een Mb Air te kopen zou ik dat gewoon doen, het is inderdaad zo als @timosha aangeeft, volgend jaar komt er misschien ook weer een nieuw model. Afgelopen week heb ik ook een iPhone 5S gekocht, terwijl het waarschijnlijk is dat er in september/oktober een nieuwe komt. Maar ik heb die telefoon nu nodig, niet over een half jaar.
  • WesleyWesley    Beheerder
    De MacBook Air is pas geupdate dus kun je hem gerust aanschaffen. Iedere jaar komt er een betere uit dat zijn voorganger, maar dan kun je inderdaad blijven wachten. De huidige MacBook Air is prima en kan nu worden aangeschaft voor jaren lang plezier.
  • Binnenkort komen er wellicht acties als back to school aan. Als je van deze acties gebruik kunt maken is dit zeker een reden om eventjes te wachten. Kan dit niet dan zie je zo'n zelfde soort acties ook wel eens bij de MediaMarkt.
  • De "Geen BTW!" actie van de MediaMarkt vindt eind Januari plaats. Dat scheelt inderdaad flink.

Deze discussie is gesloten, reageren is niet meer mogelijk.