Agenda synchroniseert niet goed

Het komt soms voor dat een agenda-item dat is ingevoerd op mijn Mac alleen als "nieuwe activiteit" te zien is (en blijft) op mijn iPad en iPhone. Het probleem doet zich niet altijd voor (het gaat ook vaak goed), maar het is lastig. Ik maak gebruik van iCloud en AirPort en alleen de standaard Agenda app.
Bekend probleem?

Reacties

  • Kun je meer informatie geven? Zoals welke iOS versie erop staat, welke OS X versie, hoe je de activiteit maakt. Geeft ons de mogelijkheid om te helpen. Foto/Video is ook handig voor ons. En volgens mij heeft de Airport (Express of Extreme) er niks mee te maken.
  • iOs is up-to-date: 7.1.1 en OSX ook: 10.9.2. Ik maak op de Mac een compleet agenda-item aan, dus met onderwerp, locatie enzovoort (linker afbeelding). Op de iPad en iPhone is daarna - wel op de juiste datum en tijd - het item alleen als "Nieuwe activiteit" te zien, dus zonder verdere gegevens (afbeelding 2). Is dit duidelijker?
  • Wat als je het op de iPad/iPhone maakt en dan op de mac bekijkt? Komt het probleem dan ook voor?
Log In of Registreer om te reageren.