Windroosscherm verschijnt spontaan op scherm van Apple Watch

Bij mijn vorige Apple Watch6 en mijn huidige Apple Watch8 (volledig up to date) verandert mijn voorkeurswijzerplaat regelmatig spontaan naar de windroos. Na het indrukken van de draaiknop verandert het weer in mijn wijzerplaat. Maar zodra het scherm uitgaat staat en weer oplicht, is er weer de windroos. Dit gebeurt overigens niet tijdens work-outs. Dit probleem doet zich voor van een aantal dagen tot soms wel 2 weken achterelkaar. En daarna doet hij dat weer niet gedurende een aantal dagen tot een aantal weken. Ik dacht eerst dat het aan mijn Apple Watch6 lag, maar nou gebeurt het dus ook mijn Apple Watch8. Weet iemand de oorzaak en/of de oplossing? P.S. Ik gebruik het originele meegeleverde siliconen polsbandje.

Reacties

  • Oh ja, ik heb natuurlijk ook al eens de Apple Watch uitgezet/aangezet en ook ontkoppeld/gekoppeld. Voorts heb ook het horlogebandje verwijderd (las namelijk dat sommige bandjes magnetisch zijn en daardoor het kompas kunnen beïnvloeden). Het probleem komt echter steeds terug.
  • Het probleem doet zich momenteel weliswaar niet voor, maar is er echt niemand met een oplossing???
  • KorKor
    June 2023 aangepast
    Nee, sorry. Ik heb geen oplossing voor een probleem dat ik niet heb met mijn Watch 8.
Log In of Registreer om te reageren.