Kan niet meer antwoorden op Whatsapp in Carplay

Zijn er hier mensen die niet meer kunnen antwoorden op Whatsapp-berichten in Carplay? Ik heb meerdere mensen gesproken met hetzelfde probleem. Helaas kan ik hier nergens wat over terugvinden. Ik heb Whatsapp al opnieuw geïnstalleerd maar dat mocht ook niet baten.
Weet iemand dit op te lossen? Ik hoor het graag.
Groet, Arjan

Reacties

  • Zelfde probleem bij mij
  • Bij mij ook hetzelfde probleem!
  • Hier het zelfde probleem en ook al alles geprobeerd, op verschillende iPhones maar wel allemaal ios 16 maar werkt op allemaal niet meer.
  • Bij mij geeft ie ook al een paar keer een foutmelding. Ik kan wel een nieuw bericht versturen maar bij beantwoorden zegt ie dat er iets fout gegaan is, probeer het opnieuw. Maar dat doet ie ook niet.
  • April 2023 aangepast
    Hebben jullie een simpele iPhone reset geprobeerd. Dat is heel vaak de simpele oplossing voor dit soort problemen. Ik zeg niet dat het de oplossing is, maar dat het vaak de oplossing kan zijn.
  • Dat probleem heb ik ook. Met de telefoon van mijn dochter (Samsung) kan ik wel beantwoorden, maar met Iphone niet. We hebben meerdere I phones geprobeerd, maar bij geen van allen komen we "beantwoorden". Ook met carplay in andere auto's.
    Er zit dus echt een foutje in IOS. Ik hoop dat het snel opgelost gaat worden.
Log In of Registreer om te reageren.