Cursus of handleiding Pixelmator Pro gezocht

Omdat de recensies erg lovend waren heb ik Pixelmator Pro aangeschaft. Lijkt prachtige software, maar ik kan er amper wat mee, want ik heb geen bruikbare ervaring - zoals met Photoshop bijvoorbeeld. Het (Engelstalig) jargon van de software is dan ook grotendeels abracadabra, en hetzelfde geldt voor de tutorialvideo's, ook in het Engels, die ook nogal snel gaan.
Ik zou dolgelukkig zijn met een Nederlandse handleiding of cursus, maar heb tot nu toe niets kunnen vinden. Iemand anders wel?

Reacties

  • Bij iCreate hebben ze een cursus Pixelmator, maar die is niet gratis. Je moet abonnee zijn van het blad en/of digitaal lid.

    https://www.icreatemagazine.nl/workshop/pixelmator-pro-handleiding/
  • Dankjewel voor de tip, Kor. Ik heb een los nummer kunnen bestellen en dat is per post onderweg. Hopelijk is het een uitgebreide handleiding!
  • Dat hoop ik ook. Laat het svp weten, zodat andere mensen er misschien ook wat aan hebben.
  • Nou, dat magazine is er nog steeds niet, Kor - ondanks herhaaldelijk bellen en mailen met iCreate.😤
    Ik blijf het proberen, maar als iemand de auteur (Sven Lamers) persoonlijk weet te benaderen: kom maar op met de gegevens!
  • Vervelend, hopelijk krijg je het eerdaags toegestuurd.
  • Welk nummer is het, ben ook geïnteresseerd
  • @MichelF Ja, wist ik maar welk nummer het is! :/ Tijdens meerdere contacten met redactie en uitgeverij (tel. en per mail) kwam ik er niet achter. Ik heb ook nog een persoonlijk berichtje naar de auteur gestuurd, via Facebook en Twitter, maar tot nu toe zonder resultaat. Voor de volledigheid hierbij nog het betreffende stukje van de iCreate-website. Ik hoop dat het iemand anders wel lukt; ik hou me aanbevolen voor die handleiding!
  • Dankzij de hulp van @MichelF kan ik nu eindelijk eens met Pixelmator Pro aan de slag. Super!
Log In of Registreer om te reageren.