Apple Home laatste versie 2e apple id crash

Beste leden, zowel op mijn gsm (11 pro) als op mijn macbook (M1) draait de nieuwste software en de nieuwe home app. Dat ging goed.

Mijn echtgenote heeft echter een oudere ipad (draait op de laatste 15xxx en met haar zelfde apple id ook op een ipad pro die wel de laatste versies ondersteund.

Ze kan dus niet meer aan mijn home omgeving worden toegevoegd, haar apple id zit er al in.

Op een bepaald moment kon ik haar toch deleten, en stuurde haar terug een invite.

Uiteraard aanvaardde ze die op de pro met 16xxx en de laatste home omgeving.

Crash, geen home te zien, en ik kan haar ook niet meer verwijderen.

Resultaat, ze kan op geen enkele wijze onze home omgeving en alle slimme lampen en toestellen niet meer bedienen.

Heeft iemand van jullie, met enige ervaring een oplossing ?

Alvast mijn oprechte dank en vriendelijke groet.

Eric

Reacties

  • Ik heb een vergelijkbare situatie. Met vieren in het gezin in de woningapp. Na 4 iPhones te hebben ge-updated naar 16.2 en de atv te hebben geupdated, heb ik op mijn iPhone de woningapp ook geupdated. Voor de iPad is het daarna vwb de woningapp helaas over ivm iOS 15.7.2. Na veel opnieuw uitnodigen van mijn vrouw, werkte bij haar de woningapp weer. Bij mij zoon iPhone 13 lukt het helaas niet. Zodra hij de woningapp opent ziet hij een melding, zie foto. Naam huis wordt wel genoemd, maar hij kan er niets mee. Woningapp al verwijder en opnieuw geïnstalleerd, helaas geen resultaat. Weet ook geen oplossing meer. Wie wel?

    Dank en groet,

    Joost

  • Denk dat probleem is opgelost. Huis van de iPad verwijderen. Woningapp verdwijnt daarmee ook. iPhone van zoon kon direct worden toegevoegd.

    Groet Joost
Log In of Registreer om te reageren.