Kan meldingen van appeltips niet meer openen.

Hallo, ik heb een probleem om de meldingen, die ik van appletips krijg, te openen.
Vroeger als ik een melding kreeg klikte ik erop en opende deze in safari met een nieuw tabblad.
Nu krijg ik de melding rechts boven op het scherm met in de linkerbovenhoek van de melding een kruisje en rechtsonder "open". In beide gevallen als ik erop klik verdwijnt de melding ook als ik op "open" klik.
Al de meldingen komen nog wel in het berichtencentrum geplaatst maar hier heb ik ook hetzelfde probleem.
Ik heb alles van appeltips alsook de cookies al eens verwijderd en terug geopend maar het probleem blijft bestaan. Ik werk met iMac met M1.
Ben ik de enige met dit probleem of zijn er nog mensen die dit hebben?
Groeten Fonskes.

Reacties

  • Ook ik heb het zelfde probleem, met berichtgeving, zoals bij fonskes. Volgens mij na een update? Ik heb het bij een Amac winkel nagevraagd, echter zij konden mij niet de oplossing geven. Al veel in instellingen gezocht maar nog steeds niet opgelost. Help, hoewel???
  • Nadat ik de update gedaan heb naar OS Ventura is het probleem opgelost, dwz als ik nu op een bericht klik open deze terug met een nieuw tabblad in safari.
    Bedankt iedereen om mee te denken.
Log In of Registreer om te reageren.