Siri gaat automatisch aan bij praten

March 2019 aangepast in Algemeen
Ik heb de laatste tijd iets raars Met me iPhone wat ik met me vorige iPhone ook had, en dat is heel raar wat ik nu schrijf , maar Waneer ik op een moment van een dag Iets Zeg/praat als ik even me iPhone niet gebruik, dan gaat die aan en gaat automatisch Siri aan, en spreekt Siri precies dezelfde woorden uit, wat ik paar seconden ervoor heb gezecht, terwijl ik me iPhone niet Gebruik, en dat is ongewoon, dit heb ik paar keer in de week, het lijkt of iPhone,s je afluisteren , wie zou me hierbij kunnen helpen? A.U.B

Reacties

  • QuintenQuinten    Moderator
    Dat is heel vreemd. Heb je al geprobeerd om Hé Siri opnieuw in te stellen of luisten naar 'He, Siri' uit te schakelen.
  • Hé Siri heeft altijd Uitgestaan en nu ook dus ik twijfel of het daar aan ligt
  • QuintenQuinten    Moderator
    Kan je me eens vertellen welke iPhone je hebt, alsook de vorige iPhone? Er is niet iets dat Siri start door perongelijk op te drukken of door eeen hoes?
  • Ik heb de iPhone XS en de vorige was de 7 Plus, en ik maak gebruik van een transparante hoes, ook zonder hoes heb ik er last van
  • QuintenQuinten    Moderator
    Dat is wel heel erg vreemd. Kan je eens jouw iPhone instellen als nieuw (eerst er voor zorgen dat je een iCloud backup hebt): Instellingen ▸ (Jouw naam) ▸ iCloud ▸ iCloud-reservekopie.

    Als dat in orde is dan stel je best jouw opnieuw in. Instellingen ▸ Algemeen ▸ Stel opnieuw in ▸ Herstel alle inhoud en instellingen. Als je het toestel opnieuw instelt dan kan je best kiezen om eerst geen gegevens/iCloud reservekopie terug te zetten. Is dat een oplossing? Je kan dan vervolgens opnieuw inloggen in iCloud om jouw meest belangrijke gegevens terug te zetten zoals foto en contacten.
  • Misschien moet je eens roepen "Hé Siri... Leer mij Nederlands!". Ik zweer het: je teksten worden er in ieder geval een stuk beter van!
Log In of Registreer om te reageren.