iCloud wil niet downgraden naar 5GB

Ik wil een downgrade uitvoeren van 50gb naar de gratis versie van 5 GB. Nu kan ik wel aangeven dat ik 5GB wil gebruiken maar ik kan niet op de ''klaar'' knop klikken. Dit werk niet via mijn iPhone maar ook niet via mijn Macbook.Om mijn keuze definitief te maken zou ik dit wel moeten doen. Ik gebruik maar 1,2GB iCloud opslag dus dat mag het probleem niet zijn. Wie kan mij helpen

Reacties

  • QuintenQuinten    Moderator
    Zit er een creditkaart op jouw account? Maak je gebruik van Gezinsdeling?
  • ja klopt, zowel creditcard als gezinsdeling
  • QuintenQuinten    Moderator
    Ik veronderstel dat jij dan gezinshoofd bent?
  • WesleyWesley    Beheerder
    Als blijft aanhouden kun je het beste Apple zelf even aanspreken. Apple Support kun je op deze manier rechtstreeks benaderen: https://www.appletips.nl/apple-support-raadplegen#helpdesk
  • Hoi Herb86,
    Ik heb exact het zelfde probleem als jou. Ik wil heb downgraden naar 5G alleen kan niet op klaar klikken.
    Mijn vraag is: hoe heb jij dit opgelost?
  • Je hebt minder dan 5GB in gebruik? En je hebt ook niks meer in de prullenbak staan?
    Dit laatste kun je controleren in de website van iCloud.
  • Ja klopt ik heb minder dan 5GB in gebruik, maar voor alsnog lukt het niet…
  • De hoeveelheid in gebruik is zonder de prullenbak. Dit zit een beetje verborgen.

    Login in safari in de iCloud.
    klik op je naam en kies voor instellingen
    scrol naar geavanceerd en kies voor Herstel bestanden, daar kan je alle selecteren en verwijderen

    Voor foto's ga je in iCloud in Safari naar Foto's
    Kies vervolgens Recent Verwijderd
    Selecteer alle foto's en verwijder deze.

    Nadat je dit gedaan hebt kan het even duren voordat de wijzigingen zijn doorgevoerd.
Log In of Registreer om te reageren.