YouTube werkt niet

April 2014 aangepast in OS X 10.11 of eerder
Wie oh wie weet een raad? Op mij IMac pro heb ik mavericks geïnstalleerd en o.a. adblock en ixquick. Sindsdien geven sommige YouTube films niet thuis door een melding te geven "install flash plager". Dit diverse malen gedaan. Adblock en ixquick, verwijderd en de euvel blijft. Wat is het probleem.

Reacties

  • Je zou hier een EtreCheck overzicht kunnen plaatsen voor nadere inspectie.
  • Heel fijn dat je reageert en dank voor de tip. Alleen ik ben een redelijke digibeet. Wat is in hemelsnaam EterCheck?
  • Ik vond dit bij Adobe en bij mij werkte het.
    http://forums.adobe.com/message/6288353#6288353
  • timoshatimosha    Moderator
    @Johannes

    Dat topic gaat wel over "My computer is older P4, 2.4ghz, XP, sp3, ie 8", een oude Pentium 4 computer met Windows XP. En de tips in het topic verwijzen naar Windows msi (Microsoft Installer) bestanden. Dat gaat dus op een Mac allemaal niet werken.
  • Etercheck laten lopen. Geeft aan dat Flash player oud is, ondanks dat ik hem al een aantal keren heb geinstalleerd en volgens mij met succes. De melding bij het opstarten van sommige you tubes blijft. Een hardnekkig probleem lijkt.

  • Je zou hier een EtreCheck overzicht kunnen plaatsen voor nadere inspectie.
  • Mirek

    Wil je geen rommel ontvangen maar toch YouTube bekijken En meer!
    Misschien is MacTubes 3.1.6 Wel iets voor jouw .
    Je krijg alleen te zien wat jij zoekt.
  • Oh ja, sorry verkeerde link. Dit heb ik van de adobe forum gekopieerd:
    Bij mij werkt het weer met player12

    http://fpdownload.macromedia.com/get/flashplayer/current/licensing/mac /install_flash_player_12_osx.dmg
  • timoshatimosha    Moderator
    Ik gebruik Flash Player zelf niet maar ik zie net op een MacBook Pro van iemand anders dat er ondertussen al een versie 13.0.0.182 is.
  • Dank voor jullie reacties en tips. Vermoedelijk was de Adblock de boosdoener. Na een clean install werkt alles weer als het moet. Super snel en helder, inclusief de zware progs.
  • timoshatimosha    Moderator
    April 2014 aangepast
    Goed dat het allemaal weer werkt. ;-)

Log In of Registreer om te reageren.