Postbussen in mail staan niet helemaal goed

April 2022 aangepast in Algemeen
Ik krijg er de vinger niet achter ... wie weet de oplossing? Ik heb een nieuwe Mac Studio en er bewust voor gekozen om niet via Time Machine alles van mijn iMac 27" over te zetten. De mailinstelling worden netjes via iCloud gesynchroniseerd, en behoeven slechts aanpassing van de accountnamen etc. Maar voor de postbussen van één account (via MijnDomein) blijven de concepten-, verstuurd-, reclame- en prullenbak-postbussen maar onder mijn Inkomende berichten staan ...

Hoe los ik dit op? Op mijn oude iMac en MacBook staat dit wel goed. Als ik de postbusinstellingen kijk staan ze eigenlijk gelijk, op 'Archief' na. En die krijg ik ook niet gelijk ...

Reacties

  • Yes ... oplossing gevonden. Zonder hulp van buitenaf (helaas, dan was het mogelijk sneller gegaan. Zelfs bij Apple zelf konden ze me niet helpen). Voor diegene die mogelijk tegen hetzelfde aanloopt en zoekende is; de oplossing zit bij 'Geavanceerde IMAP-instellingen', daar kun je een pad ingeven!

  • Mooi dat je het zelf uitgevonden hebt en bedankt voor het delen van de oplossing.

Deze discussie is gesloten, reageren is niet meer mogelijk.