app voor mijn infrarood-TERMOFOL-verwarming werkt niet meer

Na een update van de bovengenoemde App, update content 1.bug repair, een week geleden, werkt deze Termofol app helemaal niet meer. Er verschijnt ook een ander scherm en alle voorinstellingen zijn verdwenen. In feite dus nu blanco, from scratch. Heel veel werk om alles opnieuw te moeten installeren, + weer koppelen en dan alle weer programma's in voeren.

Termofol neemt geen telefoon op ("te druk momenteel") en mail blijft ook langer dan een week onbeantwoord.

Ik heb wel een tamelijk recente Time Machine backup, maar heb die bekeken en de Apps van de Macbook kan ik terugzetten maar ik zie nergens waar het rijtje Apps van mijn iPhone11 zit.
Hopelijk kan iemand mij helpen.

Ik ben niet technisch dus hoop dat ik oplossingen kan begrijpen.
Alvast dank.
Paul

Reacties

  • Als je de iPhone aansluit op de Mac kun je hem terugvinden in het Finder venster, van daaruit onder "Algemeen" kan je een reservekopie terugzetten maar ik weet niet of de apps met hun instellingen daar ook bij horen.
    Normaal gezien brengen de app ontwikkelaars een update bij dergelijke problemen maar dit kan een tijd duren.



  • April 2022 aangepast
    Thx JMR, goed dat je het zegt! Ik heb die reserve-kopie'n daar inderdaad, herinner ik mij nu. Maar ..... dan zal t ook zijn dat andere zaken ook weer verdwijnen als die back-up erop komt, want inmiddels is er [sinds het maken van die back-up 10 dagen geleden] wel weer e.e.a. bijgekomen/gewijzigd op de iPhone .....

    Jammer dat niet een onderdeeltje (die App van mij) uit de back-up teruggezet kan worden. Dat is me op de Macbook uit een kopie via Time Machine ooit eens gelukt.

    Ik zal eerst nog die fa. achter de broek. Daarna volg ik je raad op.
    Groet, Paul.
  • Update 27-4-2022
    Probleem opgelost via leverancier.

    Kan gesloten.
    Thx.
    Paul
Log In of Registreer om te reageren.