iPhone SE (2016) kan niet geconfigureerd worden

Hallo,

Ik heb een iPhone SE (2016) die nog wel opstart, ik kan de taal kiezen en het land, maar als ik wil configureren dan loopt het mis.
Bij handmatig configureren komt het bericht 'onbekend apparaat'.
Bij automatisch configureren ziet mijn eigen gsm de vraag om de andere te configureren. Op de SE wordt de blauwe bewegende cirkel getoond. Na het scannen gaat mijn toestel aan de slag, de vraag tot ontgrendelen komt op de SE, maar als het proces begint dan verschijnt op de SE weer hetzelfde bericht: 'onbekend apparaat'.

Ik geraak er dus niet in.
Ook via de computer lukt het niet. Ik sluit het toestel aan maar het wordt niet getoond op de computer.

De batterij-icoon gaf aan de de batterij leeg is. Het aanzetten gebeurde pas na zo'n half uur aan de oplader. Ik zette er een nieuwe batterij in en daarna startte hij meteen. De nieuwe batterij maakte wel een verschil. Maar het icoon blijft staan op 'leeg'.

Er is dus wel iets mis.

Ergens in het probeer-traject zag ik nog een foutmelding 'error 6753' maar die zie ik nu niet meer verschijnen.

Heeft iemand een idee hoe ik de configuratie kan uitvoeren?

Dank.
Maria

Reacties

  • April 2022 aangepast
    Misschien heb je hier iets aan
    https://support.apple.com/nl-nl/HT201263

    Je iPhone In recoverymode zetten dan aan je computer hangen, als je telefoon nu wordt herkend zal er een versie software versie gedownload worden en op je telefoon gezet worden.

    Waarschijnlijk is de huidige software op je telefoon er niet goed op gekomen.

    De foutcode error 6753 staat voor “setup failed”

    Laat even weten of het gewerkt heb.
  • Dag Michel,
    Bedankt voor de hulp.
    Dit had ik echter reeds gedaan, ik heb het vandaag nog eens geprobeerd maar de iPhone wordt door de computer niet herkend.
    Daarom weet ik niet goed meer wat te doen.

  • April 2022 aangepast
    Misschien een stomme vraag, maar de computer die je gebruikt is dat een recente mac computer.

    En ander zit er niet meer op dan naar een apple geniusbar te gaan
  • https://support.apple.com/nl-nl/HT204095

    Staat ook op deze apple pagina, als het niet lukt neem contact op met apple
  • Hallo Michel,

    Ik gebruik een MacBookPro van 2018 met recent besturingssysteem. Als ik mijn eigen iPhone eraan hang dan zie ik die meteen.

    De voorgestelde support-pagina had ik ook al geraadpleegd. In de USB-apparaathiërarchie zie ik hem ook niet staan.
    Het zal niet meer lukken denk ik...

    Bedankt voor de hulp.
  • Graag gedaan
Log In of Registreer om te reageren.