monterey 12.3.1 terugzetten naar 12.3 omdat ik nu crashes krijg

Na het installeren van de 12.3.1 heb ik problemen in een bepaald programma die crasht. Is er een manier om deze terug te krijgen naar 12.3 waar er geen probleem was. Zo kan ik verder en wacht ik op update van dit programma
P

Reacties

  • Mogen wij weten welk programma problemen maakt ? Kunnen wij beslissen of we die upgrade uitvoeren of niet..
  • Één stap terugzetten lukt niet. Via supportpagina Apple staat hoe je terug kunt naar de oorspronkelijke versie of een tussenliggende versie. Montery geeft alleen nog maar versie 12.3.1.
    Andere optie is terug naar een time-machine kopie van voor de update naar 12.3.1.
  • KorKor
    April 2022 aangepast
    @Appie1900 Dat terugzetten met Time Machine heeft geen zin. Er wordt door Time Machine nl. geen reservekopie gemaakt van systeembestanden of -apps die tijdens de installatie van macOS zijn geïnstalleerd. Alleen persoonlijke bestanden, zoals muziek, foto's, documenten en apps.

    https://support.apple.com/nl-nl/guide/mac-help/mh35860/mac

    Maw. het systeem heeft dan nog steeds versie 12.3.1.
  • Als je echt terug zou willen zou je misschien een bootstcik kunnen maken met bijv. big sur maar dat is in mijn opinie nogal drastisch voor dit probleem
Log In of Registreer om te reageren.