MacBook Pro of Mac Studio?

Ik gebruik nu een MacBook Pro (13-inch, 2019, Two Thunderbolt 3 ports)en ben aan het nadenken om hem weg te doen en te vervangen door een Mac Studio.Apple M1 Max met 10‑core CPU, 24‑core GPU en 16‑core Neural Engine 32 GB centraal geheugen,1TB SSD-opslag

Is dit een goede keuze,of ga ik beter voor de MacBook Pro?(Apple M1 Pro met 10‑core CPU, 16‑core GPU en 16‑core Neural Engine
16 GB centraal geheugen 1TB SSD-opslag.

Reacties

  • Geen idee. Het hangt er vanaf wat voor taken je er mee wil doen. Als ik voor mezelf spreek, is een M1 MacBook Air voldoende.
  • Ik gebruik de MacBook Pro met aangesloten scherm (C34J79x-beeldscherm) en met CalDigit hub.Ik gebruik hem voor gewone alledaagse zaken :surfen , email ,printen.Hij wordt gebruikt in gesloten toestand,en wordt hierdoor soms een beetje warm.Ik wil eigenlijk een andere omdat de kleindochter allang de MacBook Pro in beslag wil nemen.
  • KorKor
    March 2022 aangepast
    Voor de door jou genoemde taken is een M1 Mac mini voldoende, volgens mij.
  • Ik denk dat het misschien toch de Mac Studio wordt.Die is dan zeker voorbereid voor de toekomst.
  • Ik heb de Mac Studio besteld en wacht op de levering.Discussie mag gesloten worden.
  • KorKor
    April 2022 aangepast
    Onderwerp moet ook verplaatst worden, aangezien het een Mac onderwerp is dat in een iOS categorie staat.

    Voor wie twijfelt tussen een Mac Mini en Mac Studio, zie deze video:
Log In of Registreer om te reageren.