Verwijderde iCloud Drive (archief) bestanden

Goedenavond,
Ik bleek drie mappen met ICloud Drive Archief bestanden te hebben (ICloud Drive (archief), ICloud Drive (archief)-2 en ICloud Drive (archief)-3. Ik leefde in de veronderstelling dat ze alledrie hetzelfde waren en heb 2 en 3 weggegooid. Nu blijken er toch in archief 2 en 3 bestanden te staan die niet in het oorspronkelijke archief staan. Ik heb het vandaag weggegooid en al van alles geprobeerd om het terug te halen.
Via iCloud inloggen, ICloud instellingen, Geavanceerd, herstel bestanden aangeklikt maar er staat steeds dat er geen bestanden zijn om te herstellen. Hoe kan ik mijn verwijderde bestanden nu toch nog terug krijgen?

Reacties

  • JMRJMR
    February 2022 aangepast
    Bestanden herstellen die uit iCloud Drive of iWork-apps zijn verwijderd.

    Klik in iCloud.com op iCloud Drive en vervolgens op 'Recent verwijderd' in de rechterbenedenhoek van het venster.
    Klik op 'Herstel alles' of selecteer elk bestand dat je wilt herstellen en klik vervolgens op 'Herstel'.

    Ik denk dat ze nog 30 dagen bewaard worden na verwijderen.
  • Bedankt voor de reactie, maar omdat het om iCloud Drive Archief gaat werkt dat anders. Ik heb per ongeluk het meest recente archief verwijderd en dat is niet meer terug te halen, ook niet op de manier die u voorstelt.
Log In of Registreer om te reageren.