Apple tv 3e generatie activatie mislukt

Ik heb mijn Apple tv opnieuw ingesteld naar fabrieks instellingen via tv en mac computer.
Het probleem is dat ik niet kan streamen via Iphone en Ipad apple tv wordt niet gezien bij synchroniseren.
Ik zie bij info in het menu algemeen dat de activatie is mislukt.
Dit komt bij veel mensen voor zie ik op het Apple forum, Apple zou dit moeten repareren met een software update.
Is er misschien al een oplossing voor dit probleem, ik heb van alles al gedaan wat er te vinden is op het internet.

Reacties

  • Ik heb hetzelfde probleem al een paar maanden en zelfde verhaal gekregen maar geen oplossing. Inmiddels een Chromecast gekocht…Apple weer gebeld maar bellen niet terug…
  • Apple TV 3e generatie. Sinds 2 Jan. 2022 hetzelfde probleem, tot dan toe alles gewoon kunnen streamen, na een hik in de weergave was het over. Apple Support zij dat de klacht bekend was, oplossing, geen idee. Verder werkt de Apple TV normaal alleen weigert te streamen. Advies was om een nieuwe aan te schaffen!
  • Zelfde probleem, van de een op het andere moment streamt de apple tv niet meer, ik kreeg eerst bij het streamen ipv Engelse audiotaal ineens Duits ;) de apple tv hersteld en ineens vind de iphone hem niet meer.
    Ook de macbook vind hem niet meer. Idd Apple support geeft niet thuis en een nieuwe aanschaffen voor 200 euro gaat mij iets te ver. Is er misschien al iets bekend over een update dat iemand weet??
Log In of Registreer om te reageren.