Iphone geeft geen wifi meer

iphone 12 pro heeft geen wifi meer. uiteindelijk telefoon teruggestuurd voor reparatie. Er werd gemeld dat er niets met de telefoon aan de hand is. De telefoon thuis gaf idd wifi aan. Nadat ik mijn reservekopie teruggezet had, had ik het zelfde probleem. wederom geen wifi. waar kan dit aan liggen en hoe kan ik het oplossen? vriendelijk dank voor antwoord.

Reacties

  • Lees ik het goed als je zegt dat je op een "verse"installatie wel wifi hebt en zodra je een reservekopie terug zet je geen wifi meer hebt?
    dan lijkt mij dat je reservekopie vervuild is met *iets*. Ik zou persoonlijk deze reservekopie laten voor wat het is en met een verse installatie starten. Veel van je data heb je (waarschijnlijk) in icloud staan. Wel zal je een boel apps en instellingen dan moeten nalopen met alle gevolgen van dien.
    Maar dat is waarschijnlijk minder werk dan (het onmogelijke) uitpuzzelen van het probleem in de reservekopie.
  • Dat klopt! dank! .... wellicht stomme vraag maar welk stap moet ik zetten om elke app apart te zetten op mijn iphone...
  • geen antwoord nodig! windscribe app verwijderd... alles werkt weer.
  • timoshatimosha    Moderator
    Dan kan er een slotje op.

Deze discussie is gesloten, reageren is niet meer mogelijk.