Horen waar ik naar luister

Momenteel lig ik op een Canarisch eiland in de zon, te genieten van muziek op mijn iPhone (12 Pro, met ios 15.1) te genieten van muziek, die ik via mijn Airpods Pro (en bediend met AppleWatch) toegediend krijg.
Met de meest uiteenlopende muziek (verzameling van járen…) in de shuffle-stand, vraag ik mij regelmatig af: welke groep, welke CD is dit? (ook al weer!)
Bij mijn good-old iPod Shuffle en iPod Nano kon ik op een knopje drukken, waarna de broodnodige informatie mij werd ingefluisterd! Deze mogelijkheid heb ik met mijn (bijna) allernieuwste apparatuur nog niet kunnen ontdekken, misschien ergens overheen gekeken? Momenteel is mijn enige optie: overeind uit mijn luie positie, brilletje op (!) en op mijn AppleWatch kijken wat ik hoor, zeer irritant!
Dit móet anders kunnen (lees: gemakkelijker!), maar hoe? Via Siri? Wie het weet mag het zeggen…..!

Reacties

  • Volgens mij werkt dit idd via Siri.

    'Wat speelt er'
  • Tja, het leven is zwaar!
  • November 2021 aangepast
    Leuke reactie Alfons, daar kan ik wat mee….!🥴
  • Sorry voor de late reactie jemmie, maar inderdaad werkt het zo prima! Maar liever zou ik het non-verbaal willen kunnen doen, zodat ik niet op een (vol) strand tegen mijn horloge hoef te praten…!
    Ik dacht aan een oplossing via de “Opdrachten”-app op de iPhone, zodat er uiteindelijk alleen maar op de “Digital Crown” hoeft te worden gedrukt!
    En even voor Alfons: er zijn inderdaad heftigere wereldvraagstukken, maar alles is relatief hè🥴?
Log In of Registreer om te reageren.