Podcasts op iPod Classic stoppen niet meer na sync met nieuwe app

November 2019 aangepast in macOS 10.15 Catalina
Na het verlaten van iTunes heb ik een probleem: de podcast op mijn iPod Classic stopt niet meer automatisch na een aflevering, maar gaat direct door naar de volgende. In de Voorkeuren van de app op de Mac heb ik bij Afspelen "Stop wanneer een aflevering eindigt" aangezet, daarna opnieuw gesynchroniseerd, maar kennelijk wordt dat niet overgenomen. Op de iPod heb ik geëxperimenteerd met de shufflefunctie (een slaaptimer heeft ie niet), maar ook dat werkt niet. Hoe los ik dit op?

Reacties

  • Na het verlaten van iTunes heb ik een probleem: de podcast op mijn iPod Classic stopt niet meer automatisch na een aflevering, maar gaat direct door naar de volgende. In de Voorkeuren van de app heb ik op de Mac bij Afspelen "Stop wanneer een aflevering eindigt" aangezet, daarna opnieuw gesynchroniseerd, maar kennelijk wordt dat niet overgenomen. Op de iPod heb ik geexperimenteerd met de shufflefunctie, maar ook dat werkt niet. Hoe los ik dit op?
  • Ik heb hetzelfde probleem met het radio luisteren en verlaten van de pagina. Op Spotify maak ik ook wel eens mee dat ie niet wilt afspelen, maar na het opnieuw starten is het probleem verholpen.
Log In of Registreer om te reageren.