Onderwerpen op het forum onleesbaar

Ik wilde net eens kijken naar wat topics hier, maar ik kan als ik een onderwerp aanklik geen top headers lezen (big sur/safari/donkere (avond) modus). De topics zijn witte tekst op witte achtergrond. Als ik command-A indruk om alle tekst te selecteren zijn de titels wel zichtbaar
Ik probeer twee screenprints hier bij te posten.


Is dit typisch iets voor mij of zit er ergens anders iets fout?

Reacties

  • RichardRichard    Beheerder
    Dat is erg vreemd, ik heb het gecontroleerd hier in verschillende browsers en kom dit rare gedrag niet tegen.

    Maak jij misschien gebruik van een content-blocker? Het lijkt namelijk fout vanaf de positie waar een advertentie wordt weergegeven.

    Hoor het graag van je!




  • Als ik darkmode aan heb staan op mijn devices heb ik hetzelfde als de OP
  • Ik probeer vanavond even extr te checken, maar er zit hier een Pi-hole in het netwerk die een boel afvangt. Dat klopt.
  • Even gecontroleerd zojuist. Ik heb de PiHoke even gedisabled en daarna weer het forum bekeken, maar dit veranderd niets. ik heb nog steeds wit-op-wit zoals in de screenprint.
  • IK heb exact hetzelfde probleem, witte tekst op witte achtergrond (iMac 21,5 inch late 2012 Catalina 10.15.7). De problemen zijn ontstaan ná de laatste update.
  • Op een ouder high Sierra beestje hier (zonder nacht modus uiteraard) werkt het hier prima. Dus blijkbaar een probleem met de weergave in nacht modus.
  • Zo voor de lol weer eens hier aan het kijken en ik zie nog steeds hetzelfde als een jaar geleden. de onderwerpen zijn compleet onleesbaar. Nooit kunnen vinden wat er nou aan de hand is ?
Log In of Registreer om te reageren.