Deze app is momenteel niet beschikbaar in jouw land of regio.

Op de oude ipad van mijn vrouw staat het spel
Around the World in 80 Days , maar als ik dit nu wil downloaden in de App store krijg ij volgende melding :Deze app is momenteel niet beschikbaar in jouw land of regio.Hoe kan ik deze toch ergens downloaden?

Reacties

  • aanvulling : ik wil deze nu installeren op de nieuwe ipad.
  • timoshatimosha    Moderator
    October 2021 aangepast
    Als die app niet meer in de App Store staat waar jij een Apple ID voor hebt kan je die ook niet meer downloaden. En "ergens downloaden" werkt niet voor iPadOS.

    Je zou kunnen proberen om een reservekopie van de oude iPad op de nieuwe iPad te zetten. Misschien wordt die app dan toch nog overgezet.
  • Dat heb ik toen geprobeert,maar die app en nog andere werden niet overgezet.Hoe kan ik controleren in welk land die app in de App store staat.Lukt het wel met een VPN ?
  • timoshatimosha    Moderator
    Een VPN verandert niets aan de App Store die gekoppeld is aan uw Apple ID.

    Neem contact op met de ontwikkelaar van de app en vraag in welke App Store(s) de app staat.
  • KorKor
    October 2021 aangepast
    Misschien is die app 32 bits en werkt het niet meer op een nieuwe iPad met een recente iPadOS versie.
  • De oude ipad blijft om het ene spel te spelen,spijtig maar het kan blijkbaar niet anders.Bedankt voor alle tips hier.
  • October 2021 aangepast
    Ooit... is het mij gelukt een account te maken in een ander land en daar een app down te loaden. best omslachtig creditkaart etc.ook voor gratis app..

    Was "buienradar"
Log In of Registreer om te reageren.