‘Mail is onverwacht gestopt’ direct na openen

2»

Reacties

  • Iedereen heeft hier hetzelfde probleem maar ik lees nergens een oplossing. Wat nu?
  • Op mijn nogal oude maar nog fijne Mac met een OSX El Capitan 10.11.6 klapt voortdurend de email eruit bij opstarten, na een paar weken deed het het weer en nu weer, bam, bam, zelfs na herhaaldelijk de computer geheel te hebben afgesloten en opgestart, uit de Dock te hebben gehaald. Ik gebruik het email programma MAIL, ik heb er een aantal Gmail adressen op staan. Tips?
  • timoshatimosha    Moderator
    Discussies samengevoegd
  • Heb op mijn Mac met El Capitan het reeds in november 2020 vermelde probleem: opstarten en na een paar seconden melding "Mail is onverwacht gestopt’. Op mijn Windows PC en iPhone 8+ geen probleem. Is uit de in november gevoerde discussie een oplossing gekomen?
  • timoshatimosha    Moderator
    Discussies samengevoegd
  • waar staat het antwoord om het te verhelpen ? Bram
  • February 2022 aangepast
    Heb een paar dagen geleden op zowel de iPad als gisteren op mijn iMac dit probleem ook gehad. Oplossing op een ander apple-forum gekregen, en die ik nu deel: alle mails in je webmail op je provider weggooien/computer herstarten. Verantwoordelijke is waarschijnlijk een corrupte mail.
    Als dat ook niet helpt: de andere mail adressen weggooien en opnieuw installeren.
Log In of Registreer om te reageren.