iTunes op Windows 8 synchroniseren

April 2014 aangepast in Windows
Ik wil op mijn nieuwe pc met windows 8 de muziek van een oud itunes account synchroniseren. Deze staat in eerste instantie op mijn mcbook air en iphone4.
Wat zijn de mogelijkheden?

Reacties

  • Muziek vanaf je MBA op een externe USB schijf zetten (FAT32 geformatteerd) en vervolgens opnieuw inlezen in iTunes onder Windows.
  • bedankt voor de tip. ik ga het proberen van het weekend. ik laat wel weten of het gelukt is.
  • Het verdient overigens de voorkeur om je muziekcollectie met iTunes op slechts één computer te beheren (in jouw geval bv op je Windows 8 PC). Als je op andere computers wilt luisteren kun je dat via Home Sharing doen. De computer die als bron dient moet dan natuurlijk ook "aan" staan.
  • het is helaas niet gelukt. ik krijg een melding dat bronbestand niet gevonden is.
    alle muziek staat op de macbook air als hoofdbestand en op de iphone.
    zijn er andere oplossingen?
  • Wat lukt er niet?

    Dit niet? --> Muziek vanaf je MBA op een externe USB schijf zetten (FAT32 geformatteerd) en vervolgens opnieuw inlezen in iTunes onder Windows.
  • fat32 geformateerd? dat weet ik niet. hoe moet ik dat doen?
  • April 2014 aangepast
    Je hangt een (lege) externe schijf aan je Mac, start Schijfhulpprogramma, en wist de externe schijf. Voor het bestandssysteem kies je dan "MS-DOS". (Zo heet FAT32 bij Apple.) Je kunt ook exFAT kiezen. Dat kan Windows ook lezen/schrijven.

    Zie http://support.apple.com/kb/PH5819
  • gelukt!!!!! bedankt. mijn zoon is weer helemaal blij..
  • timoshatimosha    Moderator
    Goed dat het gelukt is. Succes verder ;-)

    //slotje

Deze discussie is gesloten, reageren is niet meer mogelijk.