Apple Watch s5 kan niet updaten, kan wifi niet vinden, scherm blijft donker, loopt snel leeg

July 2021 aangepast in Apple Watch
Hallo forumleden

Ik heb sinds 1 1/2 jr deze iWatch s5 Nike ; altijd zeer tevreden.
Sinds 2 dagen is de accu al na een paar uur leeg; krijg dan alleen 't appeltje te zien.

Update's staat op autom.
Ik kreeg 1x een korte melding dat ber een update gedaan moest worden
Aan de stroom gedaan, iPhone X max ook en up-to-date maar; dat had je gedacht.

Bijna constant de melding " geen wifi verbinding" terwijl de watch en de tel. volle bak geeft

Soms gaat de tel. wel een begin maken van de update, zie soms ook de voortgangs balk, maakt deze helemaal af,
en begint weer met een update te installeren;

..om even later de melding ten geven; dat er geen wifi verbinding is en dat de update niet geïnstalleerd kan worden

soms blijft het scherm v..d. iWatch heel donker, en dat blijft zo een tijdje 15-30 min, dan is deze opeens weer helder etc

omdat ik in tijdnood zit heb ik de vaart ook elders uitgezet; sorry. zal deze verwijderen; was in paniek
Zal 't vlgd keer anders aanpakken

Ik ben nou 2 dagen bezig; van alles geprobeerd, internet afgezocht, ik weet t ff niet meer, en de tijd dringt.

Ik heb tot een week geleden een verzekering gehad bij Harmony; en deze opgezegd, omdat ik tot op heden geen
problemen heb gehad.
Over een week loopt de verzekering af, dus als t niet op te lossen is, moet ik nog snel zijn om nog de iWatch te laten repareren.

Het gaat vlgs mij om update versie 7.6

Wie weet raad??



mvg
Ceth

Reacties

  • Heb je de watch al een keer geforceerd herstart?
    Dit doe je door beide knoppen in te drukken totdat het apple logo verschijnt.
  • July 2021 aangepast
    Hoi Jemmie

    Dank voor de snelle reactie;
    ik ga 't direct proberen!

    edit;
    Helaas;
    ik kreeg weer de melding;
    " de update kon niet worden gecontroleerd omdat er geen internet verbinding is"
  • Edit:

    De iWatch gaat terug naar Apple;
    klacht blijft; Dank aan Jemmie

    Omdat er verder geen reactie mee bijkwamen, wat ik begrijp; heb ik apple gebeld.
    Advies:
    Stuur maar op

    m.vr.groet
    Ceth
  • San kan dit topic gesloten worden.

Deze discussie is gesloten, reageren is niet meer mogelijk.