Geen toegang tot iCloud na omzetten email adres in Apple account

February 2014 aangepast in iCloud
Ik heb vorig jaar mijn nieuwe ipad ingesteld en direct 20 MB abbonnement op icloud afgesloten met een apple account op naam van mijn e-mail adres van ziggo.
Het apple account heb ik dit jaar omgezet naar een nieuw gmail e-mail adres.
Mijn ipad werkt nu op nieuwe e-maila adres en mijn aankopen staan in iTunes etc.
De icloud staat op de ipad echter nog op de oude apple accountnaam email adres ingesteld.
Ik kan dit niet omzetten en heb nu geen toegang meer tot mijn icloud omdat dat de oude accountnaam
niet meer wordt herkend.

Reacties

  • Ik heb hetzelfde probleem als peterkpn hierboven. Mijn iCloud ID op mijn iPad 2 kan ik niet wijzigen.
  • Had dezelfde wachtwoord en emailadres problemen, zijn na een telefoontje met Apple support snel verholpen, zijn hebben hogere autorisaties om alles naar je wens in te stellen.
Log In of Registreer om te reageren.