"goedkope", maar goede USB-C -> HDMI & aantal USB3 poorten hub/dock voor iMac M1 ?

Mijn iMac M1 is in de bestelling en ik zoek een "goedkope", maar goede USB-C naar HDMI & aantal USB3 poorten hub/dock.
Heeft iemand ervaring met een goede hub ?

Reacties

  • Ik gebruik de CalDigit TS3 Plus-dockingstation voor mijn MacBook Pro :heel goed,maar duur met volgende eigenschappen :Laad je laptop op (tot 87 watt)

    Ondersteunt twee 4K 60 Hz-displays of één display van maximaal 5K 60 Hz

    Twee Thunderbolt 3-poorten (USB‑C)

    Doorlussen met Thunderbolt-devices mogelijk

    Vijf USB-A 3.0-poorten en twee USB-C-poorten (alleen gegevens, inclusief één USB 3.1 Gen.2- en één USB 3.1 Gen.1-poort)

    UHS-II SD-kaartlezer

    DisplayPort‑videopoort

    3,5 mm-aansluitingen voor microfoon in en audio uit

    Gigabit Ethernet-poort

    Plug-and-play-installatie voor macOS
  • Ik hoef zelf geen Ethernet poort (zit in de voeding van iMac), SD-kaart lezer hoeft niet, 3,5 mm aansluiting ook niet.
    Alleen USB3 & HDMI
  • July 2021 aangepast
    Deze zou voor jouw voldoende zijn:
    https://www.usb-c-adapters.nl/product/5-in-1-usb-c-hub-met-hdmi-3-x-usb-3-0-1-x-usb-c-opladen/

    Model ken ik zelf niet, maar meerdere USB-C docks bij hun gekocht en nooit problemen gehad. Heb ook wel het idee dat ze weten wat ze verkopen.
  • Ben nu zelf gegaan voor een QGeeM USB 8 in 1; heb deze al getest op een Windows laptop en werkte naar behoren.
    Aankomende maandag komt eindelijk de iMac binnen, zal hem dan direct daar ook op testen.
  • Heb de iMac vandaag gekregen en de hub werkt heel goed, geen problemen mee.

Deze discussie is gesloten, reageren is niet meer mogelijk.