gedeelde i cloud opslag bekijken

Ik heb 200GB iCloud abonnement, wat ik deel in mijn gezin. Nu is de opslag van mijn zoon hierin onverklaarbaar hoog. Hoe is dit te checken en evt. aan te passen ? (Bekijken waar deze opslag aan op gaat). Moet dit in het account van mijn zoon gebeuren ? Ikzelf kan in mijn account niet bij zijn opslag terecht....toch? Het is wel mijn opslag die ik beschikbaar stel......

Reacties

  • Je kan alleen zien hoeveel hij in totaal gebruikt. Niet gespecificeerd in wat dat is.
    Daarvoor moet je echt vanaf zijn account kijken.

    Tip, kijk eens bij je backups. De backup van mijn telefoon was 30gb in iCloud.
    Backup uitgezet, oude backup verwijderd en weer opnieuw gestart. Toen hield ik een backup van 1,5gb over. Nu alweer een week of twee stabiel op 1,5gb.
  • Ik had hier niet meer op gereageerd, maar was er wel mee geholpen, waarvoor dank!
    Nu ontdek ik iets anders wat mij ook vreemd is; Mijn vrouw deelt haar locatie m.b.v. haar iPhone. Alleen komt zij naar voren als ik....mijn naam dus, terwijl haar iPhone gewoon iPhone van José heet.....
    Hoe los ik dit op? ik bedoel dat zij dus als José zichtbaar wordt en niet als Harry...??
  • Moet ik hier een nieuw topic voor starten misschien ?
Log In of Registreer om te reageren.