iPhone maakte een geluid zonder dat er een melding was te zien

June 2021 aangepast in iOS 10 of eerder
Hallo ik kreeg vandaag een melding geluid maar er was verder geen bericht toen ik mijn gsm opendeed zag ik wel een melding van dat mijn gsm savonds zou geüpdatet worden maar ik denk niet dat die melding daar van kwam omdat ik dat geluid echt al een paar seconde geleden had gehoord en op dat berichtje stond dat ik het nu had ontvangen iemand een idee ??

Reacties

  • Hoi,
    Heb nu ineens voor de 2de keer in twee weken een luide ‘Ping’ gehoord op mijn iPhone 11 Pro. Er was geen bericht te zien of iets anders. Is dit misschien een hack poging? En wat moet ik dan eraan doen? Nu doe ik mijn telefoon een paar uur helemaal uit, maar ja, praktisch is dat niet.
    Dank voor reacties.
  • Ik verwacht niet dat het een hack poging is. Het lijkt toch op een notificatie van een app.

    Je geef aan dat er geen berichten te zien zijn, je zou bij de berichtgeving eens kunnen kijken welke app's wel geluid geven, maar geen stroken.


    Verder kun je, bijvoorbeeld bij mail, ook per mailbox verschillende berichtgevingen instellen wat het nog lastiger maakt om de oorzaak van de ping te vinden..

  • Dat is een goeie. Dank voor de tip. Ik ga verder speuren!
  • timoshatimosha    Moderator
    Discussies samengevoegd.
  • Ik heb sinds kort hetzelfde ongeveer.. sinds ik mijn berichtentoon veranderd heb krijg ik toch nog geregeld mijn vorige berichtengeluid te horen terwijl er geen bericht binnen is gekomen … Storing of iets 🤷‍♀️
  • Het kan heel goed zijn dat deze toon binnen komt via een melding van een andere app die bijvoorbeeld alleen een geluid geeft en geen andere melding.

    En er zijn ook apps, bijvoorbeeld mail, waar je per mailbox nog de berichtgeving kan aanpassen.

    Het is dus heel complex, zeker als je veel apps gebruik met notificaties, om uit te zoeken welke app de melding uit eindelijk geeft.
Log In of Registreer om te reageren.