Mail in Dock geeft niet aan hoeveel mails zijn binnen gekomen

Ik kan niet meer zien hoeveel mails er binnen komen, eerst zag ik het aantal in het Dock. Als ik een mail in het Dock wil plaatsen om verder te gaan vliegt hij meteen weer in het mail-icoon. Dus wordt niet apart in het Dock geplaatst. Beetje warrige uitleg maar kan het helaas niet beter verwoorden.
Ook de widget is weg.
Hopelijk kan iemand mij helpen.
Groet, Annie

Reacties

  • Het eerste is volgens mij een "algemene" voorkeur bij mail, daar af te vinken. Rest versta ik niet
  • Als ik een site open heb staan en ik die even wil verplaatsen naar het Dock zodat ik b.v. een mail wil openen gaat de site meteen weer naar safari en niet naast de prullenbak en downloads. Zodat je kunt zien dat ik daar mee bezig ben. Ik hoop dat dit wat duidelijker is....
  • Als je Mail-icoontje verdwenen is kan je dit terugplaatsen door in Finder je Apps te openen en het Mail icoontje naar het Dock te slepen.
    Je bedoelt waarschijnlijk "minimaliseren"(op het gele bolletje klikken met het min-teken) met in het Dock plaatsen naast prullenbak en downloads?
    Dat hoeft helemaal niet als je aan het surfen bent en je tegelijk mails wilt checken.
  • Ik vind het fijn om de site waarmee ik bezig even te parkeren naar het Dock en dan zo dat ik het ook kan zien. Nu gaat het meteen weer terug naar Safari icoontje.
  • Dankjewel voor de moeite, ik ga daar maar eens kijken en/of vragen wat te doen. Ik kan het niet op een andere manier uitleggen. We komen er wel, aanhouder wint toch.
    Groet Annie
  • Deze discussie mag gesloten worden.

Deze discussie is gesloten, reageren is niet meer mogelijk.