Safari kan de pagina niet openen omdat de server niet meer reageert

Hoi,
Ik heb op 1 van de iPad telkens de volgende melding:Safari kan de pagina niet openen omdat de server niet meer reageert. Terwijl deze iPad wel WiFi heeft. Op de overige iPads in huis heb ik dit niet.
Alles al gereset, wat nu te doen?

Reacties

  • De WiFi valt dan ook ineens uit op deze iPad,
  • QuintenQuinten    Moderator
    October 2016 aangepast
    Safari:
    Ligt dit enkel bij 1 bepaalde websitepagina? Ook als je naar Google of Facebook surft. Kunnen apps als Facebook/Whatsapp/de Weer app met het internet verbinden?

    WiFi. Het beste dat je kan doen is dit:
    - Probeer het op een ander WiFi netwerk
    - Instellingen ▸ Algemeen ▸ Stel opnieuw in ▸ Herstel netwerkinstellingen

    Werkt het nog steeds niet, dan herstart best je de WiFi-router
  • Safari kan pagina niet openen het gebeurd bij 1 bepaalde website aan wat kan dat liggen
    Ik probeer ook. Contact te leggen bij een website waar ik iets heb gekocht maar hem al 2 maanden aan het wachten ik heb al een aantal mails gestuurd maar krijg geen antwoord wat kan ik hier aan doen wat ik heb daar al voor betaald 24/7 tot u dienst en vandaag besteld morgen verzonden dus al 2 weken probeer ik contact te hebben met hen maar er komt geen reactie
  • Hallo David - Probeer anders het bedrag dat je betaald heb hiervoor, te storneren bij je bank, dan krijg je het geld terug op je rekening, het blijkt dat het op een nep-website gaat hierzo en jij bent er ingestonken.
Log In of Registreer om te reageren.