Betaalt iTunes software wat niet afgedragen is aan de maker van de App

Software aankoop werkt niet. Contact gehad met iTunes Support, alleen per telefoon (niet mogelijk per e-mail), maar kom daar niet verder dan, dat ik inderdaad een aankoop met abonnement heb voor € 56,99 bij TotalAV. ITunes support vroeg daarna of ik nog andere vragen had. TotalAV heeft deze betaling niet ontvangen in hun systeem dus geen bescherming van TotalAV. Een aankoop zonder dat ik daar iets voor ontvangen heb. Eigenlijk moet ik daar aangifte van doen bij de Politie maar we weten dat ze daar niets mee doen. Ik loop vast op dat support nummer 0800 0201581, dat ik daar niet verder mee kom en was op zoek naar een e-mail adres. Op jullie website staat dat de link voor support over software ook naar een e-mail aders zou verwijzen maat dat ia niet zo. Alleen dat support telefoon nummer waar ik in vast loop. Hebben jullie advies? De betaling is op 30-12-2020 gedaan en eindigt op 30-12-2021. Advies?

Reacties

  • April 2021 aangepast

    Een antivirus software op een mac ? Ben je er weer ingetrapt in die mooie praatjes ?
    Downloaden vanuit de app-store in macOS Mojave werkt niet meer.
  • Yep, maar dat is nu niet het vraagstuk, het gaat er nu om dat je iets koopt via iTunes en je krijgt niet waarvoor je betaald hebt en dit ligt aan iTunes (product leverancier dus product aansprakelijk). iTunes is alleen via een 0800 nummer te bereiken. De mensen achter die telefoon kunnen niets voor je doen, niet meer dan dat ik zelf ook kan doen in mijn account.
    Ik zoek dus een manier om binnen te komen bij mensen die even in de administratie kunnen kijken en mij een bewijs kunnen leveren dat zij dit ook daadwerkelijk hebben over gemaakt of dat zij in contact treden met TotalAV om verhaal te halen en mij de oplossing geven of een credit voor dit bedrag.
  • timoshatimosha    Moderator
    Op https://getsupport.apple.com kan je ondersteuning aanvragen voor van alles en nog wat. Ook voor aankopen uit de App Store
Log In of Registreer om te reageren.