Mapje op Iphone verwijderd, app niet meer zichtbaar, wel aanwezig

March 2021 aangepast in iOS 14 | iPadOS 14
Ik heb per abuis een mapje waar 1 app in zat verwijderd. Hiermee is de app ook niet meer zichtbaar. Via de zoekfunctie op de Iphone is de app echter wel te vinden en ook te openen. Als ik de app vanuit de Applestore oproep, dan krijg ik alleen de optie ' open'. Dit betekent dat ergens op de achtergrond de app nog aanwezig en actief is. Hoe krijg ik deze app weer als tegel/icon zichtbaar in mijn Iphone?

Reacties

  • Wanneer je op de nam van de app zoek zou achter de naam moeten staan in welke folder deze staat.
    Als er niks achter staat zou die niet in een folder maar op een van de pagina's moeten staan.
  • vanuit de zoekfunctie blijkt dat de app niet verbonden is met een folder (even getest bij een andere app die wel in de folder staat). Echter de app is nog steeds onzichtbaar op de pagina's. Heb je nog een suggestie?
  • Wanneer je zoek naar de app kun je deze naar de huidige pagina slepen.
  • slepen lukt helaas niet, verschijnt geen trillend - tekentje. De enige optie die verschijnt is delen. Andere suggestie?
  • Sorry ik probeerde het op een iPad en daar lukt het wel.
  • Bij iOS 14 heb je de app bibliotheek op het laatste scherm. Als de app nog op je iPhone staat moet je die daar vinden. Daar op de app lang drukken en “zet op beginscherm” kiezen
  • ik heb een oplossing gevonden door door alle schermen naar links te swipen en dan komt als laatste scherm te voorschijn 'appbibliotheeek'. Daar stond de app ook tussen en daar kon ik de app wel verplaatsen naar een pagina. Bedankt voor het meedenken.
  • ah zie nu ook je bericht, dezelfde oplossing, top! Dank je.

Deze discussie is gesloten, reageren is niet meer mogelijk.