Update problemen start elke keer terug van begin

Mijn iPhone se 2016 is sinds gisteren avond de iOS 14.4 aan het downloaden. Elke keer als het in de helft is word het scherm zwart en herstart de update terug van begin. Ik heb al geprobeerd om geforceerd heropstarten en batterij leeg laten gaan. Maar elke keer als het terug opstart krijg ik alleen de update terug . Hoe kan ik dit oplossen zodat ik terug mijn iPhone kan gebruiken?

Reacties

  • timoshatimosha    Moderator
    Ik neem aan dat de iPhone aan de lader ligt tijdens het opladen en dat er nog voldoende accu capaciteit is. Als de update onder deze voorwaarden niet werkt kan je de update ook doen met Finder (of iTunes voor oudere macOS versies) op een Mac.

    Met een Windows computer kan je de update doen met allerlaatste iTunes versie uit de Microsoft App Store.

    Sluit de iPhone met de Lightning kabel aan de computer aan en probeer de update met de computer.
  • Kan dit op een andere manier? Ik heb namelijk geen pc . Enkel tablet van Samsung
  • timoshatimosha    Moderator
    Dat kan helaas niet op een andere manier denk ik. Als je de iPhone wil herstellen zal je toch een Mac of Windows PC moeten gebruiken.
  • Ok dank u voor de snelle reactie.
Log In of Registreer om te reageren.