Inloggen "Oude programma's verwijderen uit automatisch openen bij gebruikers werkt niet onder OS X"

February 2021 aangepast in macOS Big Sur

Ik had een STACK account en deze is door Stack beëindigd. Met als resultaat dat ik constant de onderstaande melding krijg als ik mijn iMac opstart.
Melding is : "Er heeft zich een probleem voorgedaan bij de verbinding met de server "Stacknaam.Stackstorage.com".

Met de "-" optie bij Gebruikers en groepen / Inloggen lukt het niet om de webdav opdracht te verwijderen.
Ik zie de webdav staan maar achter wordt bij "Soort" vermeld "Onbekend" . Dus kan ik het niet verwijderen.
Sowieso werkt deze OS X functie de "-" bij Gebruikers en groepen / Inloggen totaal niet. Je kan verwijderen wat je wil maar als je je iMac opnieuw opstart is er niets gewijzigd of verwijderd.

Kan iemand mij aangeven hoe ik op een ander manier ergens in het systeem het opstarten van deze webdav server kan verwijderen.
Alvast mijn dank.

Reacties

  • timoshatimosha    Moderator
    Kijk in de user bibliotheek onder Launch Agents of Launch Daemons of daar een property list (.plist) staat die de Stack dingen opstart. Verwijder de betreffende plist.
  • Bedankt maar dat heeft niet geholpen.

    De 2 mappen in /user/bibliotheek zijn leeg. Ook /bibliotheek zijn deze leeg.
    Hierbij de foutmelding als bijlagen

Log In of Registreer om te reageren.