Ik kan geen updates meer downloaden via de app store

Sinds gisteren lukt het niet meer om updates binnen te halen via de app store.
Ik ben aangemeld, betalingsgegevens zijn correct

Het verwijderen van 'com.apple.appstore.binarycookies' was geen oplossing. Nieuwe apps downloaden werkt trouwens ook niet meer.
Heeft iemand nog een andere oplossing?

Reacties

  • Ja, heb ik ook last van. Ik heb een iMac uit 2019 met Mojave. Updates die om die reden niet werken en ook als ik een reeds gekocht programma wil installeren. Het wil soms helpen als ik op mijn foto in de App-store klik en dan “bekijk informatie”, je moet dan je paswoord ingeven en daarna werkt de update wel.
  • ik heb momenteel een Whatsapp desktop updates op m'n imac staan in de aap stores maar wordt neit voltooid. Wieltje blijft maar draaien.
    Heb de app store al eens gestopt, opnieuw gestart, computer herstart helpt niet.
    Dit is enkel dagen dat het niet lukt.
    Mojave 10.14.6
  • Het updaten volgens onderstaande methode werkte voor mij.

    1) Sluit de App Store
    2) Forceer stop van de appstoreagent in Activity Monitor
    3) Start de App Store
    4) Start een update / download

    5) Forceer de appstoreagent voor elke app de je wilt updaten of downloaden
  • @Miriam99 bij mij lukt het niet met je tips
    wieltje blijft draaien
  • February 2021 aangepast
    @IngridVD Vanmorgen waren er weer updates. Na eerste keer bleef het wieltje draaien. Ik heb de app store open gehouden en appstoreagent geforceerd gestopt. Daarna kwam de update binnen.

    Succes!!
  • February 2021 aangepast
    @Miriam99 ha, hier niet.
    eerst nog eens geprobeerd wat je laatst schreef en gebeurd niets en dan toch uiteindelijk gelukt
  • @IngridVD Blijkbaar kan het gebeuren dat je meerdere keren geforceerd moet stoppen. Fijn dat het gelukt is 😀
  • February 2021 aangepast
    @Miriam99
    de aanhouder wint zeggen ze toch ;) ;)
Log In of Registreer om te reageren.