Mail werkt niet meer

March 2014 aangepast in OS X 10.11 of eerder
sinds kort werk mail niet meer. verwijderen uit dock werkt ook niet meer. bij verslepen verschijnt een wolkje. wat doe ik niet goed. wie helpt de beginner?

Reacties

  • Misschien is het niet helemaal handig om Mail uit je Dock te verwijderen als je een probleem hebt met Mail. Door op die manier te gaan modderen (zonder precies te weten wat je aan het doen bent) riskeer je dat je van de regen in de drop komt.

    Wat was precies het probleem met Mail? Kon je geen Mails ontvangen? Of niet verzenden? Heb je je account settings gecontroleerd? Bij welke provider zit je? Gebruik je POP of IMAP?

  • een klik op het mail pictogram opent het mailprogram niet meer
  • En welke OS X versie gebruik je? De laatste (Mavericks, 10.9)?
  • En klik je op het pictogram in het dock of in de map "programma's ?
  • March 2014 aangepast
    OS X 10.9.2
    Klick in Dock heeft geen effect, in map programma's op Mail klicken doet programmamap sluiten!
  • timoshatimosha    Moderator
    @Jacobus

    Jij hebt blijkbaar ook een probleem met de Caps Lock toets. Ik heb de tekst even aangepast.
  • Mijn mail stopt niet meer, moet forceer stop steeds doen en dan verstuurd hij weer, geeft altijd aan dat hij de server niet kan vinden. krijg een driehoekje met een uitroepteken achter inkomende mail. Mijn instellingen zijn goed voor zover ik dat kan bepalen...wat te doen?
  • Ik heb ook zo'n driehoekje bij de outlook-account in de Mail, met de melding dat hij de server niet kan vinden (?)
    De Orange-account doet het (gelukkig) nog wel. Ik heb niets veranderd (tenminste dat denk ik). Ik heb de Outlook-account er nu uitgegooid en open hem in de webbrowser. Maar dat is eigenlijk niet echt de bedoeling. Wie weet een oplossing?
Log In of Registreer om te reageren.