Oude Apple producten?

March 2014 aangepast in Apple bytes
Heeft nog iemand oude (originele) Apple producten? Ben ik wel benieuwd naar... De meeste mensen starten een topic over nieuwe producten, ik over oude.

Reacties

  • timoshatimosha    Moderator
    March 2014 aangepast
    Yep. Ik heb nog een Apple //e uit 1982 met alle originele toebehoren en uitbreidingskaarten. Die computer gebruik ik nog regelmatig. Die Apple //e is een "quatro boot". Apple DOS 3.3 en ProDOS 8 met de 6502A. CP/M met een 8080 kaart. En Flex (Unix) met een MC 6809 kaart.

    Hier staat ook nog een Macintosh 128K uit 1984 die ook nog in werkende staat is. Plus nog wat andere oude Apple spullen.
  • March 2014 aangepast
    Toen ik klaar was met mijn studie heb ik mijn MacIntosch classic II achtergelaten op mijn studentenkamer. De opvolger wilde er nog wel op teksverwerken. Was destijds zo blij met mijn Pentium II......
  • Wij hebben namelijk nog een oude iPad 1ste generatie liggen met iOS 5...
  • De oude eigenaar had een iPad mini Retina gekocht...
  • Ja "oud" is relatief. :-)
  • timoshatimosha    Moderator
    @Pieterr

    Ja, inderdaad. Ik heb hier ook nog een iPad 1 die ik nog (bijna) dagelijks gebruik. Die iPad 1 is mijn boekenkast.
  • ik heb nog een powermac g4
    zit een dualcore 1ghz in 1,5 ram
    mac osx 10,4
    wordt vooral gebruikt als opslag
    voor mij is dat oud
  • Ja ik heb ook nog een iPad 1 met daar naast een iPad Air
  • iPod touch van de eerste generatie, een paar weken later kwam de 2de uit :p, en een iPad 1
  • Hier een iPod nano 3e gen en iPad 2.
  • Persoonlijk vind ik iPad 1 en iPod Touch geen 'oude' devices. De ontwikkelingen bij Apple gaan zo hard dat mijn iPad 3 ook al weer verouderd is. Bij 'oude' Apple producten denk ik toch meer aan verkleurde Mac's, witte iPods met scroll wheels of een Apple printer.
  • April 2014 aangepast
    Ik heb hier nog een Macintosh SE staan (werkend) en een iBook G3. Daarnaast staan op dezelfde kast nog mijn oude Airport Extreme (ufo), mijn iPhone 1 uit Amerika en een iPod 5th generation.
    Helaas met veel spijt achteraf mijn Apple II weggegooid....De rest van het nieuwere spul verkocht.
Log In of Registreer om te reageren.