Wifi ontvangst nieuwe Ipad pro 2020 een drama

Dag allen,

Ik heb recent een nieuwe ipad pro 11 inch gekocht en sindsdien alleen maar problemen. Wifi ontvangst erbarmelijk slecht terwijl Imac en Iphone top zijn. Tevens blijven appjes vaak hangen. Krijg bijna spijt (voor het eerst) van deze aankoop. kan iemand mij vertellen of dit software fouten zijn of designfouten? Want anders wacht ik nog even met de verkoop van mijn oude ipad pro 9.7inch, die is namelijk wel top!!

Reacties

  • Hoi

    Ik vrees dat je met een hardware fout zit. Ik heb ook een nieuwe ipad pro 11 inch en deze wifi is SUPER véél sneller dan alle andere toestellen in huis. Heb deze nu enkele weken en tot hiertoe geen enkel probleem mee gehad. Ik zou deze binnen doen voor herstelling nu deze nog in garantie is.

    groetjes
  • Ik zou eerst eens de iPad terug zetten naar fabrieksinstellingen instellingen en daar geen backup terugzetten.
    Installeer vervolgens vanuit de App Store de apps waar veel problemen mee zijn.

    Blijft het probleem dan is het probleem waarschijnlijk hardware.
  • Je kan hem ook op je iMac finder koppelen en via die weg herstellen zonder verlies... vervangt vroegere weg via iTunes.
Log In of Registreer om te reageren.