Thuisvideo's op Apple TV bekijken (3e gen)

Ik zie mijn thuisvideo's niet in de Bibliotheek in de Apple TV app op de Apple TV (3e gen).

Voorheen ging dit prima via iMovie Theater nu moet ik hiervoor de Apple TV app op mijn MacBook voor gebruiken. Op de Mac gaat het uploaden en bekijken prima in de Apple TV app maar nu nog op de televisie. Ik zie hier alleen de 3 gekochte films staan en niet mijn thuisvideo. Apple Support pagina's hebben me nog niet kunnen helpen. Bij voorbaat dank voor je hulp!

Reacties

  • Op je TV, via de Apple TV, op computers klikken om je thuisvideo's, film of tv programma's te bekijken. Uw bibliotheek. Niet op de TV App.
  • In Systeemvoorkeuren bij Delen niet vergeten Mediadeling aan te zetten en dan Thuisdeling.

    Let wel, dit is als je Catalina gebruikt.
  • Sinds ik geen iTunes meer heb op de Mac (Catalina - met Mediadeling en Thuisdeling actief) kan ik mijn thuisvideo's niet meer bekijken op de Samsung televisie. Apple TV (3e gen.) blijft bij het aanklikken van Computers vragen om Thuisdeling aan te zetten in iTunes. De apparaten bevinden zich in hetzelfde netwerk, onder hetzelfde account. De videobibliotheek kan ik nog vinden op de Mac, maar kennelijk ziet de Apple TV die niet. HELP!!
  • @pramon Dank voor je tip. Heel veel info, alles geprobeerd, maar helaas niet met het gewenste resultaat. Bij het terugzetten van de fabrieksinstellingen van de Apple TV ging die zelfs op tilt: na een uurtje "Verbinden met TV" in beeld te hebben gehad heb ik de boel maar uitgezet. Ik kreeg niet eens de mogelijkheid om wat aan de instellingen te veranderen.
    Wel balen, hoor - met iTunes werkte alles perfect: ik kon op de TV alles bekijken wat op de Mac stond. Ik wacht nu op een andere tip of een ingeving...🙏
  • Hier ook problemen, ik mis iTunes ook. Was allemaal veel simpeler.
  • January 2021 aangepast
    Sofaplay uit de app store is je grote vriend. Stuurd video's naar je TV zonder airplay. Weg met je appleTV apparaat en appleTV app. Kopen van films is zonde want eenmaal gezien gaan ze de prullenbak in. Mocht je van die neppe, conservative en hypokriete amerikaanse films houden kun je ook voor videoland kiezen die app staat meestal op alle samsung tv's en hoef je dan ook niet meer te streamen.
  • @wallytax Ik ga fff kijken. Bedankt voor de tip!
Log In of Registreer om te reageren.