Melding opslag geheugen vol iPhone 12

Alles van mijn 8+ 256 gb met ca. 68 GB opslag in gebruik overgezet via de Begin direct methode alles over te zetten naar de iPhone 12 mini 128 Gb. Al snel melding geheugen vol. Blijken de foto video bestanden met 95 GB de oorzaak te zijn terwijl die voorheen in de cloud staan. Heel langzaam na 10 uur inmiddels 7o Gb wordt het foto bestand nu weer naar de cloud overgezet na hervatten in App foto te hebben aangeklikt. Daardoor kan ik nu meer apps die ware stilgelegd handmatig herinstalleren. Dit kan nooit de bedoeling zijn

Reacties

  • Mag ik zeggen dat ik het geheel een erg onsamenhangend verhaal is. Je weet dat je gebruik kan maken van alinea's om eea iets duidelijker te beschrijven?
    Daarnaast kosten een paar extra woorden om te verduidelijken echt niets extra.

    Maar je hebt een nieuw toestel in gebruik genomen door hem te laten kopiëren vanaf een ander toestel, waarschijnlijk door ze naast elkaar te leggen en dan te laten kopiëren.
    En daarna krijg je een melding dat iCloud foto's niet start, of het duurt heel lang voordat het start ?
    Met "Het foto bestand" is dat 1 foto die blijft hangen, of alle foto's in iCloud ?

    Je kan eventueel proberen iCloud foto's eens uit te zetten en dan later weer aan te zetten als alles correct geïnstalleerd is.
Log In of Registreer om te reageren.