iPad wachtwoord ben ik kwijt

Een kennis heeft een i-pad maar is haar we vergeten, haar kleinkind heeft dat toendertijd allemaal ingesteld!
Nu is zij door een sterfgeval van haar echtgenoot in de klinisch geraakt met haar kind ivm erfenis opeising(schoondochter moeder kleinkind)
Ze zijn dus niet on spekking teems,
Kan ik toch in de tablet komen door het we eventueel te omzeilen, zodat zij weer haar geliefde spelletjes kan spelen op haar tablet, dat is het enige wat zei nu nig heeft!

Reacties

  • timoshatimosha    Moderator
    December 2020 aangepast
    Het wachtwoord 'omzeilen' is niet mogelijk. Als het iCloud Apple ID wachtwoord nog bekend is kan men de iPad herstellen naar fabrieksinstellingen. Maar dan is alle inhoud wel weg, ook de spelletjes.

    Is er een iCloud of iTunes reservekopie gemaakt dan kan men die eventueel terugzetten.
  • Bedoel je overigens het Apple-ID wachtwoord, of de pincode van de ipad.
    Als het om de pincode gaat. Misschien te voor de hand liggend, maar is er niet toevallig ook een vingerafdruk geregistreerd waarmee je in de ipad kan komen ? (er van uit gaand dat het een ipad is met vingerafdruk lezer).

    Als het om het Apple-ID wachtwoord gaat. Dan heb je neem ik aan de aankoopbewijzen van het toestel, en zou je contact op kunnen nemen met Apple om te kijken of zij je kunnen helpen.
Log In of Registreer om te reageren.